onsdag 5. desember 2012

NIBs utfordring- JUL I VÅRT HUS

Jeg har skrevet det før, men jeg gjentar det gjerne- dette er en herlig tid!
Jeg blir med disse bildene med på Norske Interiørblogger sin utfordring i Desember

                                                        JUL I VÅRT HUS









Et lite DIY prosjekt juletre


Det ser ut til at det kan bli en del innslag av naturen denne julen hos oss både i farger og motiv. Men noe rødt og flere nisser må frem etterhvert!







Kongler, svibel, røkelse, kuler, mose, duftlys, mandariner, kalender, snø, sinkfat, nisser  og spente barn (og voksne)











Mange klemmer fra
Ragnhild

6 kommentarer:

  1. Mange koselige bilder fra et julepyntet hus, så fint å ta naturen inn i huset :)Harmoniske farger som vil passe fint sammen med rødt.
    ha en fin dag
    Janne

    SvarSlett
  2. Masse fine detaljer! Takk for inspirasjonen :)
    Ha en flott adventstid!

    SvarSlett
  3. Så fint hjem dere har! Ikke vært hos deg før så kommer gjerne igjen! Velkommen på besøk hos meg også!

    Lykke til i utfordringen!

    Mvh Jeanette

    SvarSlett
  4. Å drømmestilen.. Endelig fant jeg en blogg med masse inspirasjon for meg :-) Lager en bok der jeg limer inn bilder av hvordan jeg èn gang skal ha det i mitt hjem, leter stadig etter tips.. Gleder meg til å se videre på bloggen din, stå på!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Fikk opp bloggen din da jeg søkte IEC hus på nett. Jeg lurer på hvilke hustype dere har, hvilke erfaringer dere har i forhold til dem som husleverandør osv. Lurer også på om du vet om det evt er mulig å gjøre endringer på denne typen hus.
    Mvh Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! Så hyggelig!
      Ja, det har vi, vi har Diana Exclusive Extended og er meget fornøyd.
      Vi er fornøyde med både huset generelt og leveransen/byggeprosessen. Du kan endre på det du ønske ja! :)

      Mvh
      Ragnhild

      Slett